Chcete být úspěšní i v roce 2019? Nepodceňujte úroveň svého online marketingu.

Jste majitelem internetového obchodu nebo jednoduše pomocí internetu podnikáte? Pak k maximálnímu zefektivnění Vašich činností, navýšení obratů a návratnosti investic budete potřebovat propracovanou marketingovou strategii. Plánování se vyplácí a jinak tomu není ani v této oblasti.

Porovnání s konkurencí

Většina potencionálních klientů a zákazníků porovnává vícero nabídek od ceny, vzhledu, až po kvalitu služeb. Těch faktorů je celá řada a rozhodnutí nemusí přijít hned. Na nakupující působí záplava reklam a je důležité, aby právě Vaše značka, Váš e-shop, Vaše zboží vyniklo nad ostatními.

Jak být úspěšný?

Vlastníte menší e-shop, který se teprve začíná „rozjíždět“ a nevíte, jak prorazit na trhu a získat si své oblíbence a stálé zákazníky? Klíčový je kvalitní obsah na webu, optimalizace pro vyhledávače, optimalizování webové stránky a v neposlední řadě pravidelné publikování na sociálních sítích. Samozřejmostí je, že pokud nemáte dostatek finančních prostředků, nemůžete se do těchto činností pustit po hlavě a najednou.

Když se obrátíte na kvalitního SEO specialistu, který dokáže posoudit individuálně celou situaci, vytyčí Vám nejdůležitější podněty, kterým je potřeba se věnovat a vytvoří takový strategický plán, který bude jednoduše fungovat.

Pomozte si sociálními sítěmi

Začal rok 2019 a důležitost sociálních sítí i nadále vzrůstá a to nejen u nás, ale napříč celým světem. Svou roli sehrávají jak na začátku při porovnávání s konkurencí, kdy mnohokrát patří ke klíčovým faktorům, které následně potencionálního zákazníka ovlivní při rozhodován, ale zároveň ovlivní již získaného zákazníka, aby se příště zase vrátil.

V České republice první příčky obsazují stále Facebook a Instagram. Více o sociálních sítích a o tom, jak je „nastartovat“ správným směrem zjistíte v našem článku Sociální sítě: Buďte na nich úspěšní.