Proč vsadit na PPC reklamu?

Již mnohokrát jste jistě slyšeli o PPC reklamách, ale nikdy jste si nedokázali zcela představit, co se pod tímto pojmem schovává? Pojďme tuto záhadu společně odhalit a objasnit si její jednoznačné výhody.

PPC znamená celými slovy v angličtině Pay Per Click. Náš český překlad tedy zní – platba za prokliknutí. Proto je jistě již z názvu zcela jasné, že inzerenti platí vždy za jednotlivé prokliky na inzerentovu stránku.

Tento typ reklamy by měl spadat do marketingových strategií a plánů každé firmy bez výjimky. A ptáte se proč? Těch výhod, které firmám přináší právě PPC reklamy, je hned několik.

Patří mezi ně znatelné navýšení návštěvnosti webové stránky. Výdaje, které budete mít zcela pod kontrolou, protože pouze Vy rozhodnete o částce, která se do reklamy vloží, a zároveň si můžete i stanovit dny, ve kterých bude reklama viditelná. Jednoduché je i sledování a měření výsledků, které se dostavují okamžitě. A na závěr nesmíme zapomenout na specifikaci cílení, díky které docílíte toho, že se bude reklama zobrazovat publiku, které je pro Vás zajímavé.